TUI INSIDE – najveće turističko događanje prvi puta u Hrvatskoj

07/05/2011

Stigla prva od šest grupa s ukupno 900 agenata
PRIOPĆENJE ZA JAVNOST

(Dubrovnik, 7. svibnja 2011.) U Dubrovnik je danas poslijepodne stigla prva grupa agenata u okviru najveće promotivno-edukativne akcije TUI Inside koju provodi TUI Njemačka u suradnji s Ministarstvom turizma i Hrvatskom turističkom zajednicom uz potporu Grada Dubrovnika, Dubrovačko-neretvanske županije kao i jedinica lokalne samouprave diljem obale.
TUI Inside je TUI-jeva najopsežnija prodajna kampanja, i najopsežnija kampanja u njemačkom turističkom sektoru uopće. Ove godine se održava po deveti puta, a zbog atraktivnosti, iznimne medijske pozornosti, posebne pažnje putničkih agenata te povećanja rezultata prodaje, svake je godine broj destinacija-kandidata vrlo velik. Iako su do sada u pravilu bile odabirane „velike“ destinacije poput Španjolske, Turske, Egipta, Italije, Kube..., ove godine je po prvi puta odabrana „mala“ destinacija – Hrvatska, na što smo posebno ponosni. 
Ciljevi TUI Inside kampanje su iznimno značajni za Hrvatski turizam općenito i to kada govorimo o ukupnom njemačkom govornom području. Jedan od najvažnijih je povećati svijest o Hrvatskoj kao suvremenoj zemlji različitih mogućnosti kroz transformaciju imidža Hrvatske kao jeftine, masovne destinacije u imidž kvalitetne, moderne destinacije što će naravno u konačnici značajno rezultirati povećanjem prodaje.
Projekt traje konutinurano od studenog 2010. te je kroz različite faze obuhvatio edukaciju o Hrvatskoj i njezinoj turističkoj ponudi za svih 9000 agenata, testiranje kojim je odbrano 2000 agenata koji su ušli u drugi krug obuke koji su tijekom veljače 2011. u deset njemačkih gradova sudjelovali na jednodnevnim radionicama. Među njima je odabrano 900 najboljih po rezultatima testiranja, ali i po dosadašnjoj prodaji aranžmana za Hrvatsku. Upravo oni sudjeluju u zadnjoj fazi – pobjedničkom trodnevnom putovanju Insider gdje će im biti uručene nagrade. U Dubrovniku će kroz cijeli svibanj boraviti šest grupa od po 150-180 agenata. Glavni moto kampanje “Nova kvaliteta stare destinacije” pokušava promjeniti imidž Hrvatske iz destinacije prosječnosti u destinaciju izvrsnosti te je upravo zato Dubrovnik i bio naš izbor.
Suorganizatori događanja u Dubrovniku su još i hoteli Valamar i Rixos te Zračna luka Dubrovnik.
U svrhu prezentacije svega sto naše područje nudi, osim radnog dijela svaka od spomenutih grupa će posjetiti i lokalitete koji svaki zbog svojih specifičnosti predstavlja dio naše ponude: Ston, Konavle, Šipan, Lokrum i Srđ. Drugi dan završava gala večerom s dodijelom nagrada koja se održava u restoranu Klarisa kada nastupa naša poznata violončelistica Ana Rucner. Kako bi se Grad doista prezentirao u najboljem svijetlu kao najpoznatija hrvatska destinacija, završna večera svake grupe održati će se na Lovrijencu.