Gulliver Travel – najbolja DMK agencija u 2015.

14/10/2015

U akciji „Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku“ najboljom DMK putničkom agencijom proglašen Gulliver travel!
PRIOPĆENJE ZA JAVNOST

(Poreč, 14. listopada 2015.) Na današnjoj svečanoj dodijeli godišnjih turističkih nagrada održanoj u Poreču, u Sportskoj dvorani „Žatika“ u okviru manifestacije „Dani hrvatskog turizma 2015.“, Gulliver travelu je dodijeljena nagrada u okviru akcije „Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku“ za najbolju DMK putničku agenciju.

Hrvatska gospodarska komora već 19. godinu zaredom provodi akciju „Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku“ u okviru koje se dodjeljuju nagrade i priznanja gospodarskim subjektima u turizmu. Ove godine su uvedene nove kategorije ocjenjivanja poslovnog sektora, a jedna od novouvedenih kategorija je i izbor za najbolju DMK putničku agenciju. Nositelji ocjenjivanja DMK putničkih agencija su Udruženje putničkih agencija pri HGK i Udruga hrvatskih putničkih agencija koje su u suradnji izradile i usaglasile metodologiju ocjenjivanja.

U Gulliveru u smo vrlo ponosni na ovu nagradu koja je rezultat dugogodišnjeg uspješnog rada i još jedna potvrda visoke kvalitete usluge koja je jedna je osnovnih karakteristika naših proizvoda.

U svom poslovanju posebnu pažnju pridajemo stalnom praćenju trendova, te sukladno tome kreiramo široku paletu novih, diferenciranih i inovativnih turističkih proizvoda/programa. Kod razvoja novih programa glavne smjernice su nam inventivnost, kreativnost, održivost, inovativnost, originalnost, ekskluzivnost, otkrivanje novih turistički nerazvijenih lokacija, uključivanje lokalnog stanovništva i njihovih proizvoda/usluga, autentičnost. Pri kreiranjanju ovakvih vrsta proizvoda, jedan od osnovnih ciljeva Gulliver travela je produljenje sezone i unapređenje međunarodne prepoznatljivosti Hrvatske kao destinacije izvrsnosti i raznolikosti.

Već dulje vrijeme radimo na razvoju posebnih linija proizvoda, naziva Wine&Dine, GEAR (Gulliver Easy Ride) i Gulliver Adventure. Svaka od spomenutih  linija proizvoda razvija se kao zaseban brand. Programi obuhvaćaju cijelu Hrvatsku. Upravo za proizvode iz tih linija postoji veliki interes stranih tuoperatora kao i priznanja poput Simply the best (2012- za izlet Turističkim vlakom kroz konavoske vinograde, 2013 - izlet Gulliver EAsy Ride „Skrivena rivijera“, 2014 - za programe novog Gulliverovog brenda „Wine & Dine“).